ریست پسورد DVR (از راه دور و فوری)

باز کردن رمز عبور فراموش شده انواع دستگاه دی وی آر و بازیابی رمز DVR و ان وی آر NVR و آموزش و نحوه ریست پسورد رمز DVR و باز کردن قفل فراموش شده CCTV و دوربین مداربسته و شکستن قفل رمز DVR و نام کاربری دی وی آر DVR PASSWORD Recovery RESET و NVR و با کمترین هزینه و زمان از راه دور.

.

.

ریست پسورد دی وی آر یکی از مسائلی است که این که ممکن است برای هر کسی مالک یک سیستم مداربسته است، اتفاق بیافتد. در واقع هر دستگاهی را که برای نخستین بار تهیه می کنیم دارای پسورد مادری است که به وسیله آن می توان به منوی اصلی و سایر تنظیمات دستگاه دسترسی داشت. پسورد گذاشته شده بر روی هر دستگاه ممکن است با توجه به گذر زمان از حافظه هر فرد پاک شود در این صورت چه باید کرد؟!

بهترین راهکاری که ما به شما پیشنهاد می دهیم ریست پسورد ادمین دستگاه یا رمز دوربین مداربسته ایست که با متدی که در ۲۰ سال حضور مستمر در بازار تعمیرات و واردات تجهیزات الکترونیکی و نظارت تصویری داشتیم، به جرات می توانیم بگوییم که با تلرانس ۹۹ درصد تمامی دستگاه های موجود در بازار حال حاضر ایران را به صورت از راه دور و بدون نیاز به ارسال به مرکز فنی و دستکاری سخت افزاری و از راه دور برای مشتریان در کمترین فرصت ممکن و با حداقل هزینه ممکن و صرفه جویی در هزینه های ارسال و دریافت برای شما انجام دهیم.
در واقع همان طور که می دانید در حال حاضر ریست پسورد DVR به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری قابل انجام می باشد؛ به اشتباه برخی به این عمل هک کردن رمز و پسورد دستگاه و دوربین مداربسته هم می گویند و یا همچنین جملاتی دیگر همچون شکستن پسورد و رمز دستگاه و دوربین شنیده می شود که البته استفاده از این واژه ها شاید برای عملیات بازیابی رمز و پسورد DVR و NVR خیلی درست نباشد و صرفا در جامعه مصطلح شده است.
در روش سخت افزاری به این صورت عمل می شود که آی سی روی مادربرد دستگاه با تجهیزات خاصی برداشته شده و توسط پروگرامر و یک سیستم کامپیوتری از ابتدا برنامه ریزی، پروگرام یا اصطلاحا فلش می شود و مجددا پس از این عملیات بر روی مادربرد سوار می شود که بدین ترتیب با این روش مادر برد به عنوان کالای دست دوم و تعمیری محسوب می شود (البته در مواردی این عمل الزامی است که کمتر از ۲ درصد از دستگاه های موجود است). و اما در روش نرم افزاری نیاز به این کار نبوده و در واقع برد دستگاه عملا نیازی به دستکاری نداشته و تنها با یک کد که حاصل از شبیه سازی منوی دستگاه ذخیره ساز یا دوربین مشتری است تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. لازم بذکر است که این کد ریست رمز و پسورد به صورت موقت و دارای زمان محدودی است که باید پس از دریافت به سرعت مورد استفاده قرار گیرد و برای ریست رمز مادر دی وی آر و دوربین های مدار بسته از آن استفاده شود که با این عمل دستگاه شما به صورت کالای دست دوم و تعمیری حساب نگردد.
جهت ریست نام کاربری دی وی آر DVR, NVR یا دوربین های مداربسته نیاز به چندین عکس می باشد که در ذیل به آنها اشاره شده است:
  1. عکس از منوی لاگین دستگاه
  2. کلیک راست بر روی صفحه اصلی دستگاه
  3. عکس از لیبل زیر دستگاه
  4. عکس تاریخ و ساعت دستگاه

خواهشمندیم بدون فوت وقت و بدون توضیحات اضافی فقط این چهار عکس را به هر یک از شبکه های اجتماعی معرفی شده در ذیل ارسال نمایید و منتظر پاسخ مهندسان فنی در کوتاه ترین زمان ممکن و برآورد هزینه ریست و بازیابی رمز و پسورد برای دستگاه یا دوربین مدار بسته تحت شبکه خود باشید. بدیهی است در صورت تاخیر در پاسخگویی به شما با توجه مشغله زیاد جداً از تماس با شماره های ثابت دفتر بپرهیزید.

برای دسترسی به پیان رسان های خارجی لازم است تا در ابتدا …شکن شما روشن باشد.

شماره جهت برقراری تماس در پیام رسان های اجتماعی :

۸۹ ۶۸ ۹۷۵ ۰۹۰۵

(بر روی هر یک از لوگوهای بالا کلیک کنید)


زمان کاری این مجموعه از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۱۷:۰۰ بصورت یکسره از شنبه تا چهار شنبه و پنجشنبه ها تا ساعت ۱۳:۰۰ می باشد. اما خدمات بازیابی پسورد با توجه به درک محدودیت و قید فوریت برای مشتریان محترم تا انتهای شب توسط یکی از کارشناسان در هر شیف قابل اجرا و انجام است. لذا با توجه به مشغله فراوان در صورت تاخیر در پاسخگویی در زمان کاری، خواهشمندیم که از برقراری تماس تلفنی با شماره های مجموعه حتی المکان اجتناب نموده و با اندکی صبوری منتظر پاسخ کارشناس فنی در هریک از پیام رسانهای بالا باشید (در اغلب اوقات نوتیفای پیام رسان های داخلی با تاخیر بسیار زیاد ارسال میشود که در صورت دسترسی به تلگرام یا واتسپ ارتباط سریع تری در اختیار دارید).


لازم به ذکر است که دستگاه های موجود در بازار دارای برند مارک و یا نام های متفاوتی هستند که البته سعی شده است تا با توجه به فراوانی آنها در بازار ایران دز زیر به آن ها اشاره شود. اما دقت فرمایید که از روی نام و برند آن ها نمی توان قاطعانه تشخیص داد که برد درون دستگاه از چه نمونه و چه ورژنی است، بنابراین تاکید موکد می نماییم که بدون توضیحات اضافه، فقط و فقط عکس های خواسته شده را به پیامرسان های اجتماعی ذکر شده در بالا ارسال نمایید تا در کمترین زمان، بررسی و نتیجه به شما دوست، همکار و مشتری گرامی اعلام هزینه گردد.
 همچنین در روند بررسی و شبیه سازی رمز موقت دستگاه DVR دی وی آر یا دوربین مداربسته CCTV شما، ممکن است نیاز به عکس مادربرد درون کیس دستگاه نیز باشد که در این صورت حتما برق دستگاه را قبل از باز کردن پیچ های کیس دستگاه دی وی آر یا NVR قطع نموده و پس از آن اقدام به عکاسی نمایید.
 

بازیابی رمز DVR

ریست پسورد DVR

برخی از مارک و برندهای معروف تر دستگاه و دوربین مداربسته موجود در بازار ایران:

ریست رمز و پسورد انواع دستگاه های وایرلس و وای فای WIFI؛

به جرات می توانیم بگوییم که یکی از نادر شرکت های اراِیه دهنده خدمات بازیابی رمز و پسورد پکیج های بی سیم دوربین مداربسته و انواع دستگاه و بازیابی پسورد پکیج های بیسیم دوربین مداربسته فراموش شده در ایران می باشیم که قادریم از راه دور عملیات برگرداندن پسورد به رمز کارخانه را انجام دهیم. برای این منظور کافیست تا عکس های درخواست شده در بالا را برای یکی از پلتفرم های پیامرسان های بالا ارسال نموده تا اعلام هزینه و راهنمایی های بعدی در سریع ترین زمان ممکن به شما صورت پذیرد.

ریست پسورد و بازیابی رمز کارخانه و بازکردن پسورد دستگاه های هایک ویژن HIKVISION فراموش شده؛

کمپانی هایک ویژن یکی از کارخانه های تولید کننده محصولات نظارت تصویری و سیستم های امنیتی معتبر در جهان محسوب می شود. کارخانه این ابر تولیدکننده جهانی محصولات نظارت تصویری و امنیتی، در چین واقع شده است که کیفیت دستگاه های این کمپانی را می توان بسیار بالا و قابل رقابت با تمام برند های برتر تولید کننده محصولات نظارت تصویری دانست. اگر از محصولات هایکویژن استفاده کرده اید قطعاً و یقیناً کیفیت دوربین های مداربسته هایکویژن را تایید می نمایید. این شرکت برای بالا بردن امنیت دستگاه های خود و عدم هک شدن، از الگوریتم های پیچیده ای استفاده کرده است تا در صورت سرقت دستگاه و دوربین های تحت شبکه هایک ویژن، نتوان براحتی اقدام به بازیابی رمز و پسورد آنها نموده و دوباره توسط سارق بفروش برسد. در صورتی که فراموشی رمز دستگاه دی وی آر یا دوربین های مداربسته شبکه با برند HIK VISION مورد نیاز شما باشد این پروسه کمی دشوار تر از برند های دیگر خواهد بود که ما در مجموعه خود، عمل بازیابی رمز دستگاه فراموش شده را قادریم برای مشتریان خود انجام دهیم. همواره توصیه می کنیم تا از کشیدن باتری جداً خودداری نمایید. درصورت نیاز به ریست پسورد هایکویژن به این راهنما مراجعه فرمایید.

ریست پسورد انواع دستگاه های هایلوک، های لوک HILOOK؛

محصولات برند HILOOK نیز از سری تولیدات کمپانی بزرگ هایکویژن است که با توجه به سیاست گذاری ویژه این کمپانی، برخی از محصولات را با این برند روانه بازارهای هدف کرده است. جهت ریست پسورد دستگاه و دوربین های هایلوک نیز با توجه به پیچیدگی و توضیحات بیان شده در بالا می تواید به راهنمای بازیابی رمز و پسورد دستگاه و دوربین هایلوک HILOOK مراجعه فرمایید و پس از آن با پیام رسان های ذکر شده در بالا با ما در ارتباط باشید.

ریست پسورد VERTINA ورتینا

دستگاه های DVR و NVR مارک VERTINA نیز یکی دیگر از دستگاه های موجود در بازار ایران هستند که برای یافتن و ریست پسورد  ورتینا به رمز اولیه می توانید با واحد پشتیبانی از طریق پیام رسانهای بالا ارتباط برقرار کرده تا اعلام هزینه و راهنمایی های بعدی برای شما انجام پذیرد.


باز کردن پسورد داهوا DAHUA و رمز مادر داهوا

و اما یکی دیگر از برندهای معتبر دیگر در حوزه سیستم های حفاظتی و نظارت تصویری که اتفاقاً این برند نیز دارای ریشه و اصالت چینی است را برند داهوا می توان دانست. دستگاههای دی وی آر DAHUA و NVR ان وی آر داهوا و دوربین های مداربسته تولید شده این کمپانی بزرگ چینی، و حتی برندهای OEM که در ذیل به نام چند برند معروف از آنها اشاره شده است نیز از الگوریتم های خاص خود با توجه به مدل، سال ساخت و نرم افزار خود بهره می برند. برای بازیابی رمز داهوا و پسورد اولیه DAHUA راهکارهای وجود دارد که برای این منظور لازم است تا عکس از مشخصات و مدل زیر لیبل نصب شده در زیر هر دستگاه دوربین مداربسته و NVR DAHUA را به همراه عکس مادر برد و تاریخ و ساعت نمایش داده شده در نمایشگر، برای هر یک از شماره های ذکر شده در زیر شبکه های اجتماعی واحد فنی ارسال نمایید تا در اولین فرصت ممکن بررسی و پس از نتیجه گیری و برآورد هزینه به شما اطلاع داده شود. مجدداً و موکدا یادآور می شویم که اکیدا از در آوردن باتری دستگاه های DVR و NVR به منظور جلوگیری از آسیب زدن به مادربرد و همچنین طولانی شدن و افزایش هزینه پروسه بازیابی رمز کارخانه ای جداً خودداری نمایید.

لازم به ذکر است که برخلاف بازیابی رمز اولیه و مادر دستگاه هایک ویژن که فقط به صورت نرم افزاری قابل انجام بود، برای بدست آوردن رمز دستگاه داهوا DAHUA، به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری ریست پسورد داهوا انجام می یابد که می توانید با ارسال عکس های ذکر شده در بالا به هر یک از شبکه های اجتماعی زیر، از راهنمایی، مبلغ و هزینه دقیق آن پس از بررسی تیم فنی اطلاع یابید.


بازیابی رمز و ریست کردن پسورد دستگاه UNV یو نی ویو،uniview  یونیویو به رمز اولیه

یونیویو یک برند چینیست که در بخش فنی و تعمیرات این مجموعه، بازیابی رمز اولیه UNV و دستگاه دستگاههای دی وی آر UNV DVR یو ان وی و همچنین ذخیره سازهای تحت شبکه NVR UNV ان وی آر به صورت از راه دور قابل انجام است که برای این منظور لازم است و عکس های زیر را برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت راهنمایی های لازم و اعلام هزینه گردد:
۱-عکس لاگین دستگاه منوی لاگین دستگاه
۲-کلیک راست بر روی صفحه اصلی
۳-لیبل زیر دستگاه
و ۴-ساعت و تاریخ نمایش داده در نمایشگر
پس از ارسال این عکس ها به هر یک از پیام رسانهای های اجتماعی یادشده در بالا، با توجه به ورژن و مدل مادربرد دستگاه یونی ویو یا یو ان وی UNV جهت ریست پسورد دی وی آر UNV کارشناس فنی مربوطه قادرست تا راهنمایی دقیقی را برای بازیابی و ریست رمز دستگاه UNV از راه دور شما در کمترین زمان ممکن ارایه کند.

ریست پسورد دی وی آر


شکستن قفل و پسورد PASSWORD دستگاه های برند سامسونگ SAMSUNG

برند با کیفیت سامسونگ تکوین ساخت کمپانی محبوب واقع شده در کره جنوبی بوده که شاخه تولیدات مربوط به محصولات نظارت تصویری و دوربین های مداربسته SAMSUNG نیز دارای محبوبیتی مثال زدنی در کل جهان است. اگرچه پس از تحریمهای اخیر نمایندگی های فروش و پشتیبانی این برند محبود دیگر قادر به ارایه خدمات نیستند، اما واحد فنی این مجموعه قادر به تعمیرات و همچنین ریست رمز و پسورد سامسونگ می باشد. DVR و NVR های سامسونگ با توجه به سال ساخت و مدل از برد و فیرمورهای مختلفی بهره می برند که برخی از آنها را می توان از راه دور ریست پسورد کرد و برای برخی از نمونه های دیگر جهت ریست پسورد دوربین های مداربسته سامسونگ و بازیابی رمز عبور فراموش شده برای دستگاه های سامسونگ لازم است تا دستگاه به مرکز فنی ارسال شود و کارشناس فنی به صورت فیزیکی بر روی آن اعمال لازم را جهت ریست رمز عبور انجام دهد. به نوعی سامسونگ را می توان یکی از سخت ترین مراحل بازیابی رمز فراموش شده در دستگاه های مرسوم موجود در بازار دانست. برای ریست پسورد و ریست رمز دوربین های مداربسته و دستگاه دی وی آر و انوی آر برند و مارک سام سونگ حتماً لازم است تا عکس های ذکر شده در بالا را ارسال نمایید تا نتیجه گیری دقیق برای ارسال یا عدم ارسال بصورت فیزیکی به بخش فنی به شما اطلاع داده شود.


رمز فراموش شده و ریست پسورد دوربین های مدار بسته در پکیج های وایرلس

اگر برای باز کردن قفل و پسورد فراموش شده دستگاه وایفای خود از همکاران و تعمیرکاران دیگر تحقیق کرده باشید، با توجه به پاسخی که به شما داده اند! قطعا تعجب خواهید کرد که بگوییم تیم فنی ما قادر است تا رمز فراموش شده انواع دستگاه بیسیم را به حالت اولیه بازگردانی کند. یکی از خدمات تخصصی که برای باز کردن قفل و رمز و پسورد NVR ها در این مرکز انجام می شود بازیابی رمز اولیه دستگاه های WIFI می باشد که به جرات می توانیم بگوییم از معدود متخصصین بازیابی رمز عبور این قسم از دستگاه های وایرلس در ایران و از راه دور یعنی بدون ارسال به مراکز تعمیرات و صرف زمان و هزینه های ارسال و بازگشت به شهر مبدا مشتریان، هستیم.

برای باز کردن رمز ان وی آر های وایرلس، چهار عکس زیر را برای ما ارسال نموده تا پس از بررسی برآورد هزینه به شما اطلاع داده شود عکس از منوی لاگین دستگاه، عکس از از کلیک راست بر روی صفحه اصلی، عکس تاریخ و ساعت دستگاه و نهایتا عکس مادربرد دستگاه. دقت نمایید که به هیچ وجه جهت برگرداندن رمز و پسورد دستگاه به حالت اولیه و برای باز کردن قفل دستگاه باطری از مادربرد خارج نگردد؛ چرا که این کار باعث طولانی شدن پروسه ریست پسورد دستگاه های وایرلس و متحمل شدن هزینه بیشتر در اکثریت قریب به اتفاق دستگاه ها برای مشتریان محترم خواهد بود.


رمز مادر و یافتن پسورد دستگاه های h ۲۶۴

این نام گذاری برای این دستگاه ها را در واقع با توجه به نامگذاری است که گاها برخی از مشتریان در طول مدت تعمیرات برای تشریح و توصیف دستگاه خود از آن ذکر کرده اند. در واقع h.264 نام مارک یا برندی نیست و یک کدک فشرده سازی تصویری است که اغلب بر روی برخی از دستگاه های بدون برند چینی بصورت چاپ سیلک پرینت شده است و برخی از مشتریان تصور می کنند که این عبارت، نام مارک یا برند دستگاه ایشان است. برای این چنین دستگاه های بدون نام یا NO NAME هر مادربردی می تواند توسط تولید کننده ی دستگاه درون کیس DVR یا NVR قرار گرفته شده باشد که با ارسال ۴ عکس یاد شده در ابتدای این صفحه می توانید به نسبت به بررسی و تشخیص کارشناسان فنی ما و در نتیجه پس از برآورد هزینه بازیابی رمز DVR اقدام به برداشتن رمز و پسورد دستگاه خود از راه دور نمایید.

ریست پسورد این دستگاه ها عملاً با توجه به تنوع بالای برد و ورژن های متفاوت، دارای روش های متفاوت و هزینه های متفاوتی هستند که برای ریست پسورد دی وی آر های h۲۶۴ با ارسال عکس های ذکر شده می توانید از هزینه باز کردن قفل این چنین دی وی آر ها اطلاع یابید.


فراموشی رمز DVR و بازیابی پسورد سیماران SIMARAN

از سری دستگاه های موجود در بازار که گاها با فراموشی رمز مواجه شده و نیاز به بازیابی رمز سیماران می باشد. چند نمونه مادربرد در دستگاه های با برند سیماران در تولید آن ها استفاده شده که مرسوم ترین آن ها مادر بردهایی هستند که برای بازیابی رمز سیماران SIMARAN نیاز به رمز داینامیک دارید. برای باز کردن قفل و رمز فراموش شده سیماران، باید پس از ارسال عکس صفحه حاوی MAC آدرس، تاریخ و ساعت، به واحد فنی این مجموعه تا زمان دریافت رمز DYNAMIC و وارد کردن این رمز در کادر مربوطه، دقت کنید که به هیچ عنوان صفحه بازشده بسته نشود چراکه باعث سوختن کد موقت قبلی و صرف هزینه مجدد باتوجه به زمانبر بودن پروسه ساخت و شبیه سازی کد یکتای موقت می شود.

با ارتباط گرفتن با کارشناسان فنی در پیام رسان های بالا و ارسال عکس های مدنظر در این رابطه راهنمایی خواهید شد.


بازیابی پسورد اس ویژن svision

برای باز کردن رمز و پسورد فراموش شده دستگاه های اسویژن، عکس های مذکور در بالای این برگه را برای واحد فنی ما و با یکی از پیامرسانهای مذکور ارسال نمایید تا اعلام هزینه و راهنمایی های بعدی به شما صورت پذیرد.


یافتن پسورد دستگاه از راه دور و ریست رمز دستگاه DVR آلباترون Albatron

به منظور ریست پسورد دستگاه های آلباترون عکس های خواسته شده در ابتدای پیج را برای پیامرسان ه ارسال کنید تا در اولین فرصت پس از بررسی و اعلام هزینه و در صورت تمایل مراحل بازیابی پسورد ALBATRON دستگاه شما انجام یابد.


ریست کارخانه رمز و بازیابی پسورد برایتون BRITON

چنانچه از دستگاه های مارک برایتون یا مارک های مشابه با این مادربرد برد استفاده می کنید برای رمز دستگاه براتون (Briton) لازم است تا عکس های درخواست شده در بالا را برای ما ارسال کنید. توجه داشته باشید که اگر از سرچ های قبلی به خارج کردن باتری مادربرد دی وی آر برایتون رسیدید و تاکنون اینکار را انجام نداده اید، دست نگه داشته و به هیچ عنوان باتری DVR BRITON PASSWORD دستگاه را برای بازیابی رمز و پسورد برایتون خارج نکنید، چراکه این عمل موجب آسیب رسیدن به آیسی فلش دستگاه نیز می شود و مراحل ریست پسورد براتون را پیچیده تر و زمانبر تر خواهد کرد.

فیلم آموزشی ریست کردن پسوورد DVR و NVR


ریست PASSWORD PHAROS فاروس

برای بازیابی رمز عبور فاروس و پسورد مادر FAROS یا PHAROS می توانید پس از ارسال عکس های گفته شده در بالا با تیم ما در ارتباط باشید.


ریکاوری پسورد دوربین های ایمو imou

سری تولیدات ایمو یا آیمو از تولیدات کمپانی بزرگ چینی داهوا هستند. برای بازیابی رمز و پسورد دستگاه های اولیه IMOU ایمو می توانید از طریق پیام رسان های داخلی و بین المللی یاد شده در بالا در ارتباط باشید.


ریست پسورد دستگاه و دوربینهای مداربسته بادیگارد budyquard

دستگاه های ذخیره ساز با مارک بادیگارد از بردهای مختلفی در کیس آن ها استفاده شده که براحتی قادر به ریست پسورد کارخانه ای آن ها خواهیم بود. برای این منظور و تشخیص برد و ورژن مادربرد این دستگاه ها کافیست تا چهار عکس مطالبه شده در بالای این صفحه را برای ما ارسال تا پس از از بررسی واعلام هزینه با توجه به نوع هر یک از مین بردها در کمترین زمان عملیات بازگردانی رمز مادر برای این دستگاه ها انجام و با ریست پسورد و رمز اولیه قادر به استفاده از دستگاه خود باشید.


فراموشی پسورد دوربین مداربسته و دستگاه  DVR مارک ITEX

ارسال ۴ عکس یاد شده در بالا برای تشخیص برد و بازیابی رمز و پسورد DVR و NVR این مارک لازم بوده و پس از اعلام هزینه و واریزی وجه این خدمت براحتی قابل استفاده می باشد.


ریست و بازیابی رمز مادر و پسورد اولیه در دی وی آر و دستگاه DVR و دوربین مداربسته JUAN جووان

یکی از برندهای باکیفیت بازار چین در حوزه سیستم های نظارت تصویری و دوربینهای مداربسته را می توان برند جوان JUAAN دانست. برای بازیابی دستگاه های این برند یا دستگاه های با برد مشابه می توانید پس از ارسال عکس موارد یاد شده در بالا براحتی و از راه دور رمز DVR JUAAN خود را به آسانترین و سریعترین روش بازیابی و مورد استفاده قرار دهید.


ریست کردن پسورد و رمز دی وی آر و دستگاه DVR و دوربین مداربسته FOSVISION

برای بازیابی رمز اولیه و شکستن پسورد دستگاه با مارک فاسویژن، عکس های ذکر شده را برای ما از طرق یاد شده در بالا ارسال نمایید تا در سریعترین زمان اقدام به بازیابی رمز DVR شما گردد.


ریست پسورد دستگاه DVR به رمز اولیه برای دوربین مداربسته VMAX

رمز دستگاه های ویمکس را می توان از راه دور و بدون ارسال به مرکز خدمات فنی در سریع ترین زمان با استفاده از کدهای شبیه سازی شده باز کرد. پسورد DVR وی مکس VMAX با توجه به بردهای قرار داده شده در هر یک از مدل های آن ها متفاوت است که با ارسال عکس های یاد شده در بالا برای بخش فنی مجموعه ما در پیامرسانها و تشخیص واحد فنی، می توانید براحتی و بدون صرف هزینه رفت و برگشت به رمز دیفالت و اولیه این دستگاه ها دسترسی یابید.


ریست پسورد دستگاه DVR و دوربین مداربسته PINNACLE پیناکل

برای باز کردن قفل دستگاه های مارک PINNACLE لازم است تا عکس های ذکر شده در بالای این مقاله را برای یکی از پیام رسان ها در هریک از شبکه های اجتماعی داخلی یا خارجی لینک شده در بالا ارسال نمایید تا پس از بررسی اعلام نظر قاطع صورت پذیرد. این مارک نیر از چند مادربرد مختلف در دستگاه های خود بهره برده است که برای بازیابی پسورد هر یک به عکس های مندرج در بالا نیاز است.


ریست پسورد دستگاه DVR و دوربین مداربسته تابا TABA

این مارک دستگاه و دوربین از بردهای مختلفی در کیس های خود استفاده کرده است که با اشتراک گذاری عکس موارد یاد شده در بالا می توانید به رمز مادر دستگاه های تابا دسترسی پیدا کنید.


ریست پسورد دستگاه DVR و دوربین مداربسته MAXRON مکسرون

به منظور ریست و بازیابی رمز فراموش شده دستگاه های مکسرون می توانید با ارسال عکس های متذکر در بالا از راهنمایی واحد فنی و اعلام هزینه باز کردن رمز DVR مطلع شوید.


ریست پسورد دستگاه CORTECH و دوربین مداربسته کورتک

ریست پسورد دستگاه DVR LONGSE و دوربین مداربسته لانگسی

ریست و بازیابی پسورد دستگاه DVR فوتون و دوربین مداربسته PHOTON

ریست پسورد دستگاه DVR تی وی تی و دوربین مداربسته TVT

ریست پسورد دستگاه DVR اپتینا ودی وی آر OPTINA

ریست پسورد دستگاه DVR و دوربین مداربسته

ریست پسورد دستگاه DVR و دوربین مداربسته

ریست پسورد دستگاه رسیور reciever دوربین مداربسته

ریست پسورد دستگاه DVR و دوربین مداربسته

هک کردن پسورد دستگاه DVR و دوربین مداربسته

باز کردن قفل و پسورد دستگاه DVR و دوربین مداربسته

ریکاوری رمز پسورد دی وی آر و دوربین مداربسته

بازیابی پسورد فراموش شده دستگاه DVR و دوربین مداربسته

ریست پسورد انواع دستگاه های وایرلس و باز کردن پسوورد وای فای و همچنین ریست پسورد دوربین مداربسته ریست پسورد ان وی آر ریست پسورد دوربین داهوا ریست پسورد دوربین هایلوک پسورد دوربین هایک ویژن

ریست پسورد دی وی آر اس ویژن ریست پسورد دی وی آر مکسرون , پسورد دستگاه DVR NVR ریست پسورد دستگاه فاروس پسورد دستگاه کوییک پسورد دستگاه uni view پسورد دستگاه های اسمارت

رمز مادر xmeye

باز کردن پسورد دستگاه دی وی آر DVR و انواع دوربین مداربسته

نرم افزار بازیابی و ریست پسورد دی وی آر DVR دوربین مداربسته

آموزش ریست پسورد دی وی آر DVR دوربین مداربسته

DVR DEFAULT PASSWORD

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *